Koop bereik met Facebook likes

Facebook is het populairste social media kanaal om een bedrijf, product of artiest te promoten. Het aantal likes dat je op je pagina hebt heeft niet alleen effect op het aanzien van je pagina, maar het heeft ook effect op hoeveelheid bereik je hebt. Wil je dat je pagina door veel mensen bekeken wordt? Dan levert het uitnodigen van alleen vrienden voor je Facebook-pagina nooit het gewenste resultaat. Ze liken de pagina voornamelijk om jou te ondersteunen, niet omdat ze geïnteresseerd zijn in wat je aanbiedt. Daarmee bereik je je doelgroep dus niet tot nauwelijks. Een goed alternatief is het kopen van Facebook-likes.

Waarom meer likes?

Tegenwoordig zijn we ons bewust van keuze en hebben we dit ook binnen handbereik. We vergelijken vaak onze producten en diensten op basis van prijs en betrouwbaarheid. Iets wat we het eerst doen als we een Facebook-pagina zien, is het bekijken van het aantal likes. Een pagina met meer likes wordt sneller gevolgd. Dit is dus een voordeel van het kopen van likes. Daarnaast kun je voor een paar tientjes als 100 Facebook likes aanschaffen.

Verschillende likes

Likes zijn te koop in verschillende prijsklassen. De goedkope likes zijn vaak inactieve accounts, van bots of van Indiërs. Dit gaat dan ook vaak geautomatiseerd. Hier kleeft een risico aan, namelijk dat Facebook deze bots verwijderd. Zo snel als je de likes kreeg, zijn ze ook weer weg. Daarnaast heb je likes in de hogere prijsklasse en specifieke Nederlandse Facebook likes. Vaak gaat het hier om mensen die betaald worden voor elke pagina die ze liken. Houdt hier dus rekening mee in je keuze.

Creëer toegevoegde waarde

Je kunt honderden likes gekocht hebben, maar dit hoeft niet meteen een toegevoegde waarde te hebben. Als er totaal geen interactie en betrokkenheid is onder de gebruikers, dan heeft de aanschaf op langer termijn weinig zin. Bedenk dus altijd waarom je de likes wilt kopen en hoe dit in je strategie past.

Bron: https://www.like4you.nl/

Add a Comment

Your email address will not be published.